Monday, July 14, 2008

Shopping on the town

Helt slut efter ett antal timmars springande på stan med mamsen :) Sko-shopaholicen är back ;) 4 par skor blev det..hihi... 1 klänning, skönhetsprodukter, en topp, smycken m.m. Ska iväg om drygt 3o minuter igen då jag ska möta Kaytan, vi ska på bio; Sex and the City :D FINALLY! Men ni ska få foton o.s.v. senare från min shopping-spree *promise*. Tills vidare får ni nöja er med en daily outfit :P


Boxerlinne: Dior

Tröja: Lindex

Shorts: New Yorker

Väska: Gucci

Solglasögon: Gucci

Skinloafers:
Köpta i Polen tror jag





Vi satte oss i bilen och det första min mams säger till mig är "Glöm inte att det är en manuell bil du kör nu" (min CLK som jag har i Österrike är automatare..hehe..). Men den otroliga förare som jag är, så hade jag såklart inga problem med att ställa om mig (inte som min pappa som när jag lämnade tillbaka min "nya" bil efter 3 månaqde för jag var trött på den, så höll han på att köra in i staketet när han startyade..haha.. Vaddå glömma kopplingen..haha.. Inget som han dock erkänner om någon frågar eller om jag säger det..haha...).

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: