Monday, July 21, 2008

What happens in Falsterbo, stays in Falsterbo

Vi börjar lite lätt med lörDAGEN. Skulle egentligen åkt ner till klockan 11, sedan till 14, tillslut hann vi dit till sista klassen...haha.. Blev jue först stopp inom Systemet i Höllviken, sen ville Tessan käka på BK, sen träffade jag Pernilla utanför ingången, så stod jag och snackade med henne ett bra tag, dagen innan hade jue Lina's ,Ximena slitit sig från henne och gått omkull och brutit manken, stackars Pernilla var helt förstörd, och därtill sa varken Lina, Kris eller Ximena's ägare ett ord till henne på hela dagen, sjyst tycker man liksom, hästen kunde jue slitit sig från vem som helst egentligen, jag tyckte synd om henne :(

Ja, inne på området kollade vi på framhoppningen en stund, sedan satte vi oss på läktaren för Derbyt, hann typ se 10 ryttare (eller se och se), det spöregnade så vi fick gömma oss under ett paraply, efter 12 ryttare var vi så genomblöta att vi bestämnde oss för att dra hem och byta om och åka tillbaka till och Sixbaren och fotbollen som skulle börja kl. 19. Jag och Tessan var nog sexigast på våra häckar, så hett blöta liksom. Kom två killar gående mot oss när vi skulle till bilen "du är lite blöt på sidan". Näää, skojar du?!



När vi kom hem så beställde vi hämtmat (Tessan försökte diskret beställa 2 rätter till sig, men jag märkte det...hehe... Sen tog det för lång tid, så vi bytte hemkörningsställe). Kom efter typ en timme, sen var vi så sega så vi hann inte ner till Sixbaren, och fotbollen, ja vi hann se de sista 7 minuterna...hahaha...

Sen drog vi ner till Falsterbo Golfklubb, skulle gå ner och sätta oss på stranden där och dricka en cider
var innan vi stack till Buster's lastbil till kl. 22 för lite förfest. Men vi blev uppkäkade av mygg (ni ska bara se hur mina ben ser ut). Malino hade nog roligast med att kommentera att nästan hela mina stringtrosor syndes (tack gumman..haha...), inte lätt fan att bära på 100 saker och samtidigt lyckas hålla uppe sina shorts.

Ja, iaf tillslut åkte vi till Buster. Med all som behövs för att blanda P2 drinkar och några starkcider entrade vi den redan fulla lastbilen. 2 killar (Mattias & Buster), resten tjejer, men vad hade vi väntat oss? Jag underhöll mig med att skicka typ hundra SMS med Christopher och var något osocial i början (innan spriten börjat verka ordentligt, för då lyckades jag både skicka SMS och vara social, vet dock inte om Christopher fattade så mycket dock..haha... "något osammanhängande" kallade han de idag :P).

Mathilda dök upp med vaniljvodka, vilket innebar att våra P2-drinkar blev 50% vodka, 30% Apple Sourz och 20% Sprite och i Malin's partymuggar, som typ kostade 3 gånger så mycket som vanliga plastmuggar och som även läckte p.g.a. sprithalten..haha... Men de var jättesöta gumman, vi såg så oskyldiga ut, speciellt när det blev botten upp, och vi sög och sög och sög och den jävla muggen blev aldrig tom..haha...

En av de roligaste sakerna som hände var när Buster skulle visa mig sin sängkammarblick, och jag typ börjar vifta med armarna framför mig och typ "skrika"..haha... Ni skulle sett hans min, saken var den att den kom typ en stor mygga just när han gjorde det, men det såg jävligt komiskt ut, Buster's sängkammarblick utlöser en skräkreaktion..haha... Sorry igen babe ;)

Sen vet jag inte vad det är med mig, men blev snack om att Buster aldrig strulat med en kille..hehe.. Och jag är jue ganska duktig på att få killar att hångla med varandra, så där hånglade Mattias och Buster blev äntligen av med sin kyssa en kille-oskuld, Mattias såg dock ut att vara van ;)

Sedan var vi tvugna att demonstera för Buster skillnaden på en puss och en kyss..haha.. no comments :P Efter midnatt någongång skulle vi till Strandbaden, sista drinken blev 80% vaniljvodka, 15% apple sourze och 5% Sprite, tilläggas kan att jag denna dag ätit 4 mozzarella sticks till lunch, sedan två Pizzaslices kl. 19. Apple Sourzen tog slut på ca 10 drinkar (ja, flaskan var full).




På väg till Strandbaden kom vi fram till en avspärrning och var tvungna att gå in i skogen, något jag inte alls ville göra, jag ville hoppa över staketet, men Malin hann dra ner mig (ca 1,30m högt och taggtråd överst, men jag skulle fan inte gå i någon jävla skogsomväg). Sen helt plötsligt skulle jag in själv på Strandbaden, de andra fastnade någonstans på vägen, träffade på Johan i kön. Sen minns jag inte så mycket, minns inte när jag visar mit leg, betalar eller något. Minns inte att jag var med Buster där inne (vet jag bara från bilder), Christopher ringde jag, vilket jag idag såg på min mobil, minns att jag var på toa, och Tessan väntadepå mig, sedan att jag inte mådde så bra och gick till staketet för att få lite luft. Då ringde Malin och frågade var jag var "Staketet" svarade jag. Jo, fan, hela Strandbaden var omringat av staket...haha... Ja, de hittade mig tillslut., jag var bara tvungen att ligga ner, allt snurrade... Tessan lyckades få upp mig på studs "Vickan polisen kommer och tar dig till fyllecell" Sen gick vi hem. Jag behövde tydligen spy mitt på vägen när vi satt i taxin, så chauffören stannar och jag bara öppnar bildörren ut mot vägen, enkelfil 90-väg och bilar bakom (detta minns jag dock bara att han stannade). Bilarna bakom fick typ bromsa och sätta på varningsblinkersen för de inte kom förbi och chauffören bara "neej, nejj, hon kan inte öppna den dörren". Jag höll på att pissa på mig när Malin och Tessan berättade för mig idag..haha... Lite pinsamt dock, att jag blev så full, så ber om ursäkt till alla, jag blir aldrig så full, minns inte sista gången jag spydde ens :/ Så, som ni förstår this is not every week!
Väl hemma var mina nyklar borta, så fick snällt ringa och väcka min mamma, kan säga att hon var lagom glad över mitt tillstånd, mitt svar "men va fan, någon slängde ner något i min drink!". Tror dock inte hon trodde på mig..hahaha...

Självklart hände det mer, men man kan jue inte skylta med alla detaljer heller :P Ni får hålla tillgodo med fotona, och komma på era egna historier ;) What happens in Falsterbo, stays in falsterbo som Sofia så fint sa det :) Nu får jag samla mig för om några dagar är det öppning av Sommar GP:n i Hinterzarten...kommer inte bli lugnare det nä... (minus att jag kommer bli så full att jag spyr, då jag faktiskt måste jobba på dagarna och se ordentlig ut och inte ligga död i sängen)
















Det kommer mera...D.V.S Vi har jue filmat vår skönsång också..haha..men videona har jag inte fixat till än, kommer senare ikväll eller eventuellt imorgon :)

puSS,
xXxVickanxXx

6 comments:

tessan* said...

Haha, det var någon som la nått skit i drinken och på morgonen var det mammsens fel med sitt te ;)

Vicky M said...

ja, det var teets fel, jag mådde bra tills hon tvungade i mig det :D

Anonymous said...

Oh men Vicky, jag vet inte om jag ska hata eller älska dig! >:D

Vicky M said...

just love me baby :P :** lovely pictures är det :D

Anonymous said...

Oh yes! Ser fram emot filmerna, spec. då vi vrålmobbar Buster för att ha sprutat ner hela sällskapet ;P
Svara i min blogg kvinna! Jag vill också ha lite kommentarer ju ;P
"Snodde" lite bilder med, fy mig :O

Malin said...

haha mina glas är fan bäst!Och staket grejset hahaha!! tyckte lite synd om din mamma där.Var iofs roligt ändå innan,kändes typ som en skräckfilm i skogen hehe.