Wednesday, July 09, 2008

Yesterday :D

3 flaskor Prosecco på 2 pers..hihi... Sen en weiss-sauer och en Aperol gespritzt ute :P Bra alkoholhalt :P Sen hade vi Mattias, som blev sur på Marcus för jag hänge på honom och han inte ville gå i och dansa med Mattias. Innan dess hade jag och Mattias ett talk. Handlade mest om att jag sa att jag är ordentlig:

V: Jag är ordentlig.
M: Jo, jag har märkt det, jag trodde du var annorlunda, mer avslappnad.
V: Ja, jag är ordentligt när jag har folk omkring mig som sk. kallar sig bad boys, men som är värsta good boy.
Vi bråkade en stund om detta, självklart handlade allt om våran relation. Tillsut säger han iaf (jag hade nämligen satt på mig min kavaj för jag skulle hem). Jag ska in och dansa, ska du verkligen hem (elelr ska du med var vad han menade). Nä, jag ska hem sa jag. Så frågar Marcus mig något, så jag lägger min arm om honom, strax kommer Mattias och ska då ha med sig Marcus till dansgolvet, men Marcus säger nej, jag spär på och säger att han stannar med mig, och därtill hänger jag mig över honom. Mattias blir skitsur på Marcus, visar honom Fuck You, säger något jag inte minns (som inte var så trevligt och visade ganska exakt vad han tyckte om situationen) och går surt mot ingången (vi satt ute). Kollar ännu en gång på oss innan han går in, och då hänger jag mig ännu mer över Marcus och ler fint mot Mattias i stil med "hah, your choise :P Gå du hem till din flickvän istället". ja, jag vet jag är en bitch, men kunde inte hålla mig. Hans flickvän hatar mig, inte för han bryr sig om det, men ja...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: