Sunday, August 10, 2008

???

Som jag sagt innan OS :) :) :) Idag har jag kollat på synkroniserat simhopp på 3m. Sen även en del simning, jag menar Michael Phelps är så het (ja, jag vet han har ingen backhopparkropp och är egentligen inte alls min stil, men ja på samma sätt så ja.. Och snälla inga kommentarer om att han liknar Morgi...). Någon som håller med? Jag minns honom för några år sedan, redan en hottie då :D Slog nytt rekord idag och tog sitt första av 8 planerade OS-guld.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3067472.ab

Annars har Sverige fixat en medaj i cykling med Emma Johansson, ett silver blev det, en skräll minst sagt.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3069041.ab
Sen har vi Sanna Kallur, som verkar genom ett mirakel vara av med sin skada. Nu hoppas man på medalj, friidrott är jue ett av de bästa momenten i OS :)
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/friidrott/article3067603.ab

Gick in på Aftonbladet för att kolla programmet, men kom precis på att deras tidtabeller gäller svenska tv-sändningar och inte vilka grenar som går när. T.ex. så har fälttävlandsdressyren gått idag läste jag i efterskott, så någon som vet var man kan få tag i ett vanligt fullständigt tidsprogram?

Jag menar jag vill jue inte missa typ hoppningarna och lite annat.

Sen vad gäller hästdelen, så har jag läst att Linda Heed pryder bakdelen på de officella bussarna i Hong Kong, någon som vet var det finns någon bild på detta?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3067744.ab

puSS,
xXxVickanxXx

6 comments:

Malin said...

MP är grym,gillade dock honom mer innan..,och nej nej han är verkligen inte lik morgi:)

Anonymous said...

Jag vill inte heller missa någon ridsport, men det har väl säkerligen bortprioriterats. Som vanligt, typ. Cykling är ju SÅ mycket mer spännande - inte. Blir så less...

Tasja said...

Ridsporten sänds i både Eurosport och på SVT24. Och i alla fall det sista har väl alla tror jag?

Och faktiskt hästnörd som jag är så är cykel bra mycket roligare och mer fart i än dressyr....

Tasja said...

Morgi?? Skulle vara öronen då. Fast å andra sidan kan man ju då också säga han är lik dvärgen Toker ;)

Vicky M said...

Morgi är mycket snyggare :D

Tasja said...

Än Toker? :d tveksamt.....*fniss* Toker är definitivt sötare iaf!