Saturday, August 02, 2008

Einsiedeln-Albertville-Courchevel

Bilresan skulle inte ta så länge som den gjorde. Först var det något bygge, så vi var tvugna att köra en annan väg, sen var Tad's GPS cp igen, sen var det en bilolycka på motorvägen, sen blev vi förda över ett bergspass, som var mindre roligt. Dröjde dryga 6 timmar istället för knappa 5, så jag var inte jättehappy, men men... Slutet gott, allting gott ;)


Albertville är dock så himla fint. Courchevel också för den delen. Vårt hotell är fucking amazing, ska ta och filma allt imorgon, idag har jag bara hunnit med vårt hotellrum. Vi har halvpension, så tre-rätters middag ingår i priset, sen eftersom jag har en team-akkreditering så fick vi drickan gratis också (rosévin).
Tjeckerna & svenskarna bor här också, plus Fischer. Massa problem med akkrediteringen idag, p.g.a. mina nummer, för för att gå 5 meter behövde jag ha nummer 3, och en massa annat, så i ca 1h tid bev det ganska mycket spring fram och tillbaka.


Två nätter blir vi här, sedan bär det av till mitt favoritland (NOT) Italien och Pragelato (Sestriere är dock jävligt fint).
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: