Monday, August 11, 2008

Just *click it*

Internet-shopping is good sometimes :P Blondinbella's internetbutik Bellme.se rekomenderas, de säljer ut en vara till ett bra pris varje dag. Mina favoritparfymer som jag använder just nu har tagit slut eller nästan (Armani Code, DKNY Delicious, Gucci ENVY Me), så när jag gick in på idag och såg BellmeParis Just Me 50ml för endast 159kr, så kändes det som hittat :) Måste dock tillägga att min favorit av Paris Hilton's parfymer är hennes första. Tror dock denna parfym kommer ta slut innan kl. 24, så vill ni ha den så skynda :)

Och när jag börjar så har jag svårt att sluta, gick vidare till Style by Stars (inte vatt inne där på ett tag) och till min stora lycka såg jag att de hade Whitney Port-klänningen (Whitney från The Hills som inte hängde med :P Fr.h. Audrina Patridge, Whitney Port, Lauren Conrad) som jag ville klicka hem innan, men när jag väl skulle göra det var den slut, men nu hade de ett par kvar, så jag skyndade mig att klicka hem den + en guldig skitsöt klänning till, så nu är jag supernöjd :D

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Liv Beate said...

elsker de babydoll-kjolar de har... jeeez... babydoll er best! ;-)

Anonymous said...

Älskar också den sidan. Har precis klickat hem en jag med!!!