Tuesday, August 19, 2008

Promenader

Har haft en riktigt soft dag idag. Gick med rottweilern och mötte upp min mosterManhattan, vi promenerade hemmåt, handlade dricka och gick hem för att lämna av hunden. Sedan tog vi bilen till en affär på andra sidan stan där de hade utförsäljning av märkeskläder. Believe it or not, men det enda jag köpte till mig själv var en blå/vit-randig skjorta, och ett rosa French Connection-top. Sen köpte jag en YSL-skjorta till min paps och en kortärmad Ralph Lauren.

Efteråt åkte vi tillbaka hem, eller ja vi parkerade i garaget och gick in på Galaxy, köpte mini-donuts, sedan gick vi till Coffee Heaven (bästa kaffet), Espresso House släng dig i väggen :P Slår dock inte Starbucks :P), där jag beställde min vanliga favorit; Strawberry X-treme och min moster tog en Froscito White Chocolate-Raspberry. Efter en del snack gick vi in på bl.a Terranova, hittade inget där, sedan in på Mango och där har de en jättefin kappa som jag funderar över.

Strax innan 20 var vi hemma, tog vovvsingen igen och gick på en lååång kvällspromenad i parken, strax innan 22 var vi hemma igen. Så exakt så rolig har min dag varit :P

Har jävligt ont i min högra häl :/ Som sagt 12cm klackar + 8h barjobb = not a good idea.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: