Monday, August 11, 2008

Smittad?

Har jag blivit smittad av hemmafru-effekten? De senaste dagarna så har jag börjat min dag med att städa eller tvätta. Igår blev det tvätt och även mitt sofföverdrag, moppat golvet i mitt rum och plockade ihop lite kläder.

I förrigår tvättade jag också och därtill städade jag badrummet och toaletten (vår städerska har sommarledigt =/). Idag började jag dagen med att umgås med min nya inneboende, eller ja han käkade frukost och jag också, misslyckades med att koka ett ägg (äggröra är jag dock grym på :P), sedan har jag vikt tvätt och plockat undan kläder i mitt rum. Jag börjar bli riktigt orolig för mig själv, fast som tur tröttnar jag ganska snabbt på detta göra...hehe..

I natt tänkte jag vara uppe för att se fälttävlan, men strax efter 03 orkade jag inte längre (hade det varit hoppning, så hade jag lugnt hållit mig uppe). Sverige ligger iaf femma, men det kan bli problem, då Magnus Gällerdal's häst, Keymaster haft en för trång sko och domen om hästen kommer först imorgon.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3074932.ab

Just nu är det simmning och ikväll är det massa simhopp *me like*. Phelps vann precis sitt heat i 200m fjärillssim :)

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

jag missar typ all OS.Känns ju sådär skoj

Tylko Vicky po Polsku said...

mmm, inte så kul :(

Tasja said...

Så ni slog inte ihjäl varandra då i kampen om platsen i köksskåpet? ;)