Thursday, August 21, 2008

What is happiness?

Se ut att bli riktigt fint väder :) Har precis varit på morgonpromenaden med hunden i parken :)



OS då, jag blev ganska paff nä jag gick in och såg att Tony André Hansen's häst lämnat positivt dopingprov!!! Lite hemskt tycker tycker jag för honom alltså. Minns ni Ludger eller Cian O'Conner från tidigare OS med samma problem? Ludger red då Goldfever och Cian's Waterford Crystal. Två helt underbara hästar, precis som Tony's Camiro.

Förövrigt har tre till testats positivt för capsaicin;
Dennis Lynch - Lantinus (stryks från dagens final)
Bernando Alves - Chupa Chup (stryks från dagens final)
Christian Ahlmann - Coster

Capsaicin används för smärtlindring av muskel- och ledvärk.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3147748.ab

Emma Green kvalade efter en ganska tuff kvalomgång till höjdhoppsfinalen.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3145113.ab

Nu ska vi in till stan!

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Fast hon kvalade in bara för att de helt plöstligt avbröt kvalet. Jag såg eländet bara för att jag gick upp för att se spjutkvalet som gick samtidigt. Magnus Arvidsson kvalade också in och det på egen kraft.