Tuesday, August 26, 2008

Why?

Jag vet inte varför, men när jag vaknade idag började jag fundera över varför jag alltid hamnar i minimala hotpants och ett nästintill genomskinlig sovtopp i hotellkorridorrer. Springande runt som om jag vore fullt normalt klädd och alltid är det med "konstigt" (läs inte det folket som det borde vara) folk.

Ja, kanske är det för att Zakopane närmar sig och jag tänker på 3S. Kommer hända en hel del i Zakopane, mycket på G, så ja jag är nog lite spänd inför hur allt kommer att bli. Nä, nu måste jag iväg, har ett mötte kl. 12.30.

puSS,
xXxVickanxXx

13 comments:

Anonymous said...

Du skojar med mig, du och Gregor? Hahaha! :P Vad sjutton få dig att tro att du har en chans med honom? Jag trodde att han skulle sträva högre for att vara ärlig. Nån med lite bättre moral och lite snyggare... Lycka till med att få honom under sängkläderna sägar jag bara! For att om du gör det, då er du bättre änn jag trodde... MYCKET bättre!

Vicky M said...

vad säger att det ska vara jag och gregor? abra för att jag tänker på honom? du har inte en aning om vad det är för relation mellan mig och Gregor, och nej jag vill inte ha honom under sängkläderna.

och min moral, ja den kan du inte veta mycket om :)

Anonymous said...

Inte en aning? Hallå, ditt blogg?! Den är, om inte du har märkt det själv, mycket avslöjande om vad du känner for honom. Det är möjligt att jag inte känner til er exakta relation, men vad du vill at den ska vara är mycket tydligt ;)

Och ja, din moral... Förlåt mig, du har rätt jag vet inget. Jag har ju inte sett nogot till den! :)

Ha det så kul i Zakopane...

Tylko Vicky po Polsku said...

mina kanslor? ja inte vet jag vad folk for in i det jag skriver, visst gillar jag Schlieri, men ja...

kul tanker jag ha det, tack :)

Anonymous said...

Så "3S betyder allt!" till exempel betyder egentligen inget, är det du säger? Spelar du dum nu eller? Du som var så rädd i ditt dröm för att Gregor skulle vara gay! Om du inte vill at folk skall tro du har känslor for honom borde du kanske inte skriva sånne saker ;) Och det att du tänker på honom som ett resultat av att du funderar över värfor du alltid går runt nästan utan kläder i hotellkorridorer... Väl, vad ska man säga? :P

Lyssna, jag förstår dig; Gregor är jättegullig... Men ja, he's out of your league ;)

Vicky M said...

att vara rädd i en dröm är inget man styr över. rädslan var i drömmen.

men iaf. hotellkorridor saken har också andra kopplingar, som inte framgår här, som kanske har med Gregor att göra.

men iaf, som sagt vad min och Gregor's relation är, ja det vet jue bara vi.

Anonymous said...

For det första, du vet precis som jag att drömmar mycket ofta beror på undermedvetna på ett eller annat sett. For det andra, det är faktiskt din blogg jag hänvisar til! Du vet ju själv vad den innehåller. Allting du har skrivit förut om Gregor är lite för mycket att vara en slump om du frågar mig...

Är du rädd för någonting eller, till exempel att "en viss person" läser det här? Och du, om du vill bli godkänt av hans föräldrar bör du kanske inte springa runt i minimala hotpants och genomskinlig toppar som om det skulla vara normala kläder; jag har sett dig i hotpants, och du ser bara klibbig ut ;)

Vicky M said...

vad som förundrar mig mest är varför du bryr dig egentligen? du verkar jue duktigt berörd av allt.

En en kort commet gällande Angelika och paul, vi lever inte på 1500-talet. godkänd av föräldrarna?!

Anonymous said...

OK nå må jeg si noe her, for nå har det gått litt for langt... Hva i helvete er dette for noe?!

Anonym: Det var da veldig så tøff i trynet du var! Du har tydeligvis problemer med innholdet i denne bloggen, men det er faen ingen grunn til å bli usaklig fordet! Oppfør deg! Hvorfor skulle ikke Gregor like Vicky? Det er da ikke noe galt med henne... Så cut the crap!

Vicky: Det virker kanskje som om du er litt små-interessert i Gregor i noen av postene dine, men det er jo ikke noe galt i det :) Liker du han så er det jo bare å kjøre på, du har det som skal til vettu ;) Du må ikke ta deg nær av dette her. Denne personen prøver bare å få deg forbanna, det håper jeg du skjønner. Ikke finn deg i sånn drittkasting!

Håper du hadde det moro i Zakopane forresten :)

Greetings

Vicky M said...

Amalie: jo, det är klart jag förstår att hon försöker få mig förbannad, men jag är väldigt van vid sådan dritkastning, och jag tycker bara det är skrattretande att folk som inte känner varken mig, Gregor elelr någon annansom jag skriver om skall bry sig så mycket och försöka tala om för mig hur saker och ting ligger till.

men alla har jue rätt till sin syn på saken, juag bloggar med mina åsikter och folk har rätt att kommentera dessa.

Sen har jag aldrig sagt att jag ikke liker Gregor, det gör jag, jag anser bara att det är något överdivet att börja dra upp hans föräldrar eller att jag vill ha honom i säng, eller t.ex att försöka tyda mina drömmar..haha..

Zakopane var underbart, tack :)

Anonymous said...

Vicky: Det er bra du klarer å heve deg over det :) Men det må jo være sinnsykt irriterende å få sånne comments da... Jeg for min del hadde blitt dritforbanna liksom :S Får håpe hun (eventuelt han) gir seg med det her!

Når det gjelder ditt forhold til Gregor så er jo det en privatsak, og at du ikke går i detaljer her det skjønner jeg ;)

Bra du koste deg :) Får vi en rapport derfra snart eller?

Vicky M said...

amalie:
ja, jag har tyvärr inget val, jag är en "officiell" person vare sig jg vill det eller ikke, och folk kommer alltid ha sina synpunkter och försöka tycka ner en, tyvärr.

ja jag ska försöka få ihop en rapport ikväll :)

Anonymous said...

Whatever... Jag bara säger vad jag tycker, och det är en del!

Och Amalie, jag har slutat... For now ;)