Tuesday, August 26, 2008

Yeah, I think I'm a star! *LoL*

Dags för min favvosysselsättning; packning. Denna gång inför Zakopane. Flyget går sent i ikväll, 22.40 eller något sådant (kanske bäst att kolla upp så man inte missar ännu ett flyg :P).

Kl. 23.40 är vi framme i Katowice, därifrån går Wizzair's buss in till Krakow, där jag ska ta en taxi hem till Emi. Imorgon runt 12 landar Jossan, så ca 13.00 ska jag möta henne på bussterminalen för färd till Zakopane. Kasia har också hört av sig, så vet inte om hon är där då också och åker med oss ner.

Vad tycks om min packnings-outfit? En Playboy mjukis-dress som min mamma köpt precis till mig =) Gillar att det är hotpants..hihi.. I
hotpants! Och nej, jag vet jag har inte världen's killer-legs, but you know what? I don't give a fuck! Alla är inte lika perfekta som Gisele Bündchen, och vet ni vad? Hon har säkert också komplex för saker.

Har en hel del att fixa :/ See you later!

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Alle menn fra vennegruppa mi elsker henne. En ting som jeg hater ved menn i denne gruppa (inklusive kjæresten min og hans far *lol*) er at de alltid sier at hun og hun og hun oxa ser så utrlog fint ut, og hennes kropp, pupper og beina... jezzzz... I mean... menn suck ;-)Er ikke alle kvinner najs, sexy og har fine beina? The point is, you have to know how to wear it ;-) Og det vett vi jo ;-) :-P

Og jeg elsker hotpants ;-)Det er jo sommer, me ska vise beina ;-)

Skål!