Monday, September 08, 2008

Days-marathon

Min skriva psykologiarbete-paus blev längre än väntat. Jag började kolla på Våra Bästa År-avsnitt (som jag missat på senaste tiden), så det dröjde ett tag, var jue en hel del avsnitt ja...haha...

Annars har jag SMS:at med folk och believe it or not, snackat på MSN. Emi fick akutopereras idag, mjälten tror jag, eller ja något tarmrelaterat, orkar inte kolla upp vad just "wyrostek" heter på svenska..haha...

Fått en hel del foton på mailen från Zakopane av folk, ganska roliga foton från presskonferansen bl.a där man ser helt cp ut..haha...
puSS,
xXxVickanxXx

6 comments:

Anonymous said...

Neida, du ser så bra ut så! ;)

Anonymous said...

Blindtarmsinflammation kanskje? Appendisitt mener jeg :-)

Liker fotoen oxo. Og slik som øverst blitt sagt: du ser bra du, du! ;-)

Malin said...

tycker bilden ser härlig ut!:)

Vicky M said...

hehe..tack alla,men jag tycker jag ser ut som en idiot när jag skrattar sådär...hehe... :P

Anonymous said...

Tycker du inte synd om din vänn? :S

Vicky M said...

min vän? Emi, jo det är klart att det är synd om henne, sjukdom är aldrig något kul :(