Monday, September 29, 2008

Decka...

Jag däcka strax efter 20 igår..haha.. Något dead. Sovit asdåligt, då livet är något problematiskt just nu. Inte på ett dåligt sätt dock egentligen, bara lite beslut som måste tas kanske, beslut som jag kanske varken vill ta eller är redo att ta, och konsekvenser som jag kanske inte vill ha... Sometimes you can't just go with the flow...

Nedan har ni en liten videoblogg från sista kvällen i Oberstdorf..hehe... Jag ska skriva en report också, än så länge kan ni läsa Jossan's om ni vill :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

"här är jag och jag är inte full" haha men eller hur!Och det går säkert jättebra för dig att gömma dig för fetti och de;)

Vicky M said...

haha...jag hade vvärsta jävla oturen, jag gjorde något med X, och du tror fan inte att när jag kollar upp så står fetti ovanför?!?!!?