Tuesday, September 30, 2008

En dag som inte går enligt planerna

Vaknade inte när vi skulle, eller jo egentligen. Sedan slöade man dock för mycket. Sen blev det dags att kolla på 2 lägenheter, en helt magnifik130kvm, som vi ja gäääärna vill ha :D Får se hur det blir med den saken :D

Sedan en lägenhet till, inget fel på den heller egentligen, men tror att vi hellre tar killarna i den...hahahaha... Sedan skulle jag fixa min nagel, men de hade lunchstängt :/

När de väl hade öppnat så satt ägaren i telefon hur länge som helst. Sen tog jobbet hur lång tid som helst att göra :/ Men men nu har jag 10 hela naglar igen iaf :D Asnöjd är jag väl inte, men irdentlig var tjejen iaf...

Någon gång under tiden hörde Tad av sig, att vi skulle möta upp honom och Ania for dinner (då de är i IBK). 18.30 hade vi bestämt, men så ringer han typ 10 minuter sedan och säger att de är ashungriga, så vi ska möta de strax.

Så alla våra dagsplaner med, gym, plugg, packning etc. har inte gått enligt planerna någonstans. Jag kanske skulle skaffa mig en assistent som Blondinbella? Asså jag har jue redan assistenten Jossan, men hon jobbar inte så bra på senaste tiden, så får kanske fundera på byte... Bl.a. i natt hade hon helt konstiga idéer om saker (läs personer) och ting.

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Dålig lön = dåligt jobb vet du...ahaha vadå konstigta? Du måste våga se utanför ramarna. Prova något nytt!! :D

Tylko Vicky po Polsku said...

vad fan är det jag gör nu då? jag proövar något nytt, något helt utanför mina ramar, sen är det fan inte mitt fel att detta något gelt utanför mina ramar visar sig vara något helt innanför mina ramar... :P lätt att förstp för utomstående folk ja..haha...

Anonymous said...

Jag blir gärna assistent, gratis. Det enda jag kräver är att jag också får mina naglar fixade, och ett kit med Escada Magnetism parfym+body, och massa killar och kärlek som ska serveras till mig varje kväll. hihi

Puss och kram till Vickan o Jossan från kalla Stockholm och Andréa