Thursday, September 18, 2008

Första dagen i Innsbruck - check!

Nu är första dagen förbi, eller nästan. Jossan är anmäld på Uni för tyska, jag är på väntelista för ryska och norska (vaddå, lite lätt får det väl vara :P). Inhandlat mat på Mercure och Hofer, skrivit in Jossan på plasma (och så fick hon lämna blodprov).

IKEA fick ett besök, jag åt någon kantarellgryta med knödel (fast knödeln åt jag typ bara en liten bit). Flyttkartonger skulle vi köpa, men 40 jävla spänn för 2 stycken, så vi sket på det! Blev bara en IKEA-påse :P

Sen har jag skrivit mitt arbete och ringt på lägenheter, ska kolla på en som verkar jättebra imorgon, och en på måndag. Banken har också fått sig ett besök, räkningar att betala har vi vuxna jue :P Ringt för nyårshotell har jag också gjort :D

Ska skriva om vår skön-dag i Polen och publicera strax :)


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: