Monday, September 29, 2008

How sick does that look?

Tydligen ska det bli en ny trend, iaf bland kändisarna, för alla kan inte köpa skor för ca 22 000kr paret. Beckham's hade lansering av sina nya parfymer i New York, då dök Victoria upp i skyhöga klackar..eller ja utan klackar. Jag tycker de ser helt fucked up ut. Snygga är de inte enligt mig iaf. Kanske inte enligt Victoria heller, men hon har jue säkert fått en rejäl summa för att ha de på sig, eller så vill hon bara skapa rubriker. Hon är jue först.
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article3415047.ab

puSS,
xXxVickanxXx

6 comments:

Anonymous said...

De där skorna.... Helt jäkla sjuka. Satt och tittade på dem jättelänge för att förstå hur fan man går i ett par såna. Sen är de ruskigt fula också. Tacka vet jag Steve Madden.

Och tack världens vackraste Vickan för dina fina ord på bloggen. Jag är chockad, då Julien erkände att han hade haft fuffens för sig... Okej, det var när vi hade brutit upp, men grejen är att han hade sagt till mig att han INTE hade gjort något den perioden. Sen, igår, från ingenstans, sa han att han inte kunde hålla sig längre utan måste berätta nåt. Senast han låg var en vecka sen, och det var samma dag som han sa att han älskade mig.. IDIOT.

Vi pratar om det sen. LOVE YOU!

Andréa

Unknown said...

I have never seen shoes that look more awful! That whole outfit is from top to foot D-I-S-A-S-T-R-O-U-S!

Loads of kisses :*

Anonymous said...

Ja det är helt sjukt att huvudtaget komma på såna skor och att Victoria tar på sig dem. Hon ser ut som en alien.

K(ristine) A(malie ) said...

Haha den der var ny...! Det ser jo faen ikke normalt ut :P

Vicky M said...

be strong baby, och vad betyder det för din resa? besöker du inte mig nu? :(

Anonymous said...

Jag får ta mig ändå dit ner.... Och hoppas på att han kommer sist i tävlingen. Skadeglad? Ja, det ska jag vara. Eller hur? LOVE YOU