Wednesday, September 24, 2008

Lägenheter och träningspaus?

Kollat på en idag, bra läge, men ingen hit. Sedan har de varit en massa folk här och kollat. En tjej var så söt och gullig, henne vill jag ha som inneboende..hrhrhr... Alla som har varit här hitintills är iaf intresserade, fast vi har sagt att inflyttningsdatumet inte är fix. Lägenheten till vänster på bilden är hot va?! :P Den vill jag ha :D

Hur säger man sedan nej till folk? Gud vad hemskt! Jag är en snäll människa :)

Tänkte ta en träningspaus idag, men ångrade mig ganska fort...hehe... Thai-box kan jag jue glömma, men där är en Body Art-klass ikväll, så den blir det kanske, annars blir det en träningspaus idag.

Nu har jag nästan en timmes paus innan nästa person kommer, så jag ska softa med MTV's Parental Control (vaddå skönt att man inte bor hemma ovh får bestämma själv :P)
. Tjejen som var här precis var förresten också jättetrevlig :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: