Tuesday, September 23, 2008

Ring ring, bara du slår en signal..eller INTE!

Dagen idag har gått åt att svara i mobilen (folk som ringt på mitt rummet), snackat med mamsen och så med Polska Skidförundet gällande kommande tävlingar, ett kort bankärrende (betala in min studieavgift), Rückenfit på gymmet, som skulle vara en rygg- och magklass, men visade sig bli en del del ben/rumpa (dock inte så farligt), men en massa armar (dock nästan utan vikt, men iaf). Detta innebär att jag även kan glömma Thai-boxningen imorgon kväll, för jag lär knappast kunna varken sparka eller slå p.g.a. maximal träningsvärk :/

Efter passet blev det crosstrainer i 30 min, och sedan rollern i 10 min. M-Preis som nästa stop för matinköp; 24-pack Red Bull, tomater, mozzarella, avokado, kålrot, H2o Active Yuxu, och även en ny smak; lime/ingefära.
Sedan kom vi hem, då blev det mer telefonsamtal (börjar bli något less nu). Sen har vi städat, tvättat, packat, ja rent ut sagt mina favvosysslor...NOT. Imorgon kommer det minst 9 pers och kollar på rummet med början kl. 11, men redan kl. 10 ska vi kolla på en lägenhet inne i stan. Det hela har gjort att vi skippar Hofgarten ikväll...tyvärr :(

ahh, just ja, sen har jag kommit på konstiga saker som Andréa måste ta med sig från Sverige...haha..förutom lösgodiset :P


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

När kommer listan egentligen? På saker jag ska ta med? Kan redan nu säga att följande kan jag tyvärr inte ta med:

1. Fernando
2. Torres

Inte för att jag inte vill, utan för att det blir en omväg om jag ska åka till Pool och hämta upp. Så nån sån överraskning blir det inte, hihi.

Hm... konstiga saker...? Im veeery interested. Idel öra är jag och tar med allt du vill att jag ska smuggla in i landet.

Har länkat till dig nu på bloggen min.

Pusssss hihi

/ Andréa

Vicky M said...

fan också, två saker strukna då, en Nando kanske?? :P

men det kommer :P gör plats i din mailbox ;D

Anonymous said...

maila på sportswife@sportswife.se, hihihihihihihihi längtar