Wednesday, September 03, 2008

Somebody stop me!

Åkte iväg med mamsen till Hansa Compagniet, vi skulle lämna in min resväska, då det ena hjulet pajjat (och som tur har man jue garanti), kunde inte låta bli att gå in på Gina Tricot (love that store). Provade jeans, de har assnygga inne nu, men guess what? Vad gör man om en storlek är i minsta laget och nästa är för stor? Och när det gäller jeans och mig, ja då måste allt vara perfect.

Kollade även inne på Emilia af Malmö (ett jättebra tips om ni vill ha snygga märkesjeans), kollade på True Religion, Yanück, Rock & Republic och Sass & Bide, men eftersom jag inte pallade prova, så ja..haha...

Så blev inget köp, däremot fick Kicks besök:
Till mina inköp fick jag även en söt Estée Lauder-nessesär i typ old style. Funderade även på Kanebo's Sensai CP Throat and Bust Lifting Effect, men dryga 900kr till på kvittot fick mig att till slut avstå.

Nu ska jag kolla på IDOL-auditiontv4. Snackat med WankFacebook, så han snackar iaf med mig...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: