Tuesday, September 09, 2008

Stay away ;)

Papsen ringde och väckte mig, med iofs ett bra besked (som jag inte kan avslöja än, då det är under progress), så jag gick upp, fast jag la mig efter 2 inatt.

Har känt mig lite småkrasslig den senaste tiden, så har fixat Guacamole med mycket vitlök i, dock var avocadon inte speciellt mogen, så den är inte jättegod :/ (vilket såklart resulterade att jag efter 3 skedar ställde in det i kylen, och var nöjd med min frukost, mamsen får väl käka den eller slänga...)

Fixat en perfekt pluggdricka också, Flädercider, med mineralvatten (jag tycker typ all läsk är för söt nuförtiden) och färsk citron, asgott.

I bakgrunden spelas min nyinköpta cd: Movie Moods, som lite till min besvikelse endast är musikalisk, men den är perfekt att skriva arbete till.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: