Thursday, September 18, 2008

Unna dig själv en dag :)

Det gjorde vi tisdags. Frukost, sedan tog vi doggen och gick genom parken ner till Waly Chrobrego och hamnen (skulle jue visa Jossan liiite av Szczecin), sedan tillbaka till lägenheten, lämna av Atos och bege oss för att lämna nycklar till min moster och sedan full rulle till vår frisörtid.





Hann göra inom och kolla på min mosters gamla hus också. Min barndom... Hos frisören var det försening, 40 min efter utsatt tid fick jag sätta mig, därefter Jossan. La på en toning på håret för jag ville byta nyans lite på mitt hår. 3 timmar senare var det dags för min manikyrtid, Lila hade något bråttom, så jag är inte fullt nöjd med slutföringen, men det fixar jag lätt till med min glasfil, hon var jue snäll som kom för min skull då hon precis har haft sin dotters bröllop och fortfarande har gäster kvar.







Sedan åkte vi tilbaka till Szczecin, mötte upp min moster på Galaxy, fina jackor och kappor hade de inne på Tally Weijl. Sedan blev det maaat. Pizza Hut, vi åt alla pasta, lax och spenat för mig, och Alfredo med kyckling för Jossan och min moster. Sen efterrätter..hihi..

En sväng inom Deichmann, såg två par skor jag gillade, men hade mina höga Puma-skor, så orkade inte ta av för att prova :P

Sen gick min moster hem och jag och Jossan begav oss för några varma minuter på solariet *niiice*. Direkt efter solariet kände jag mig dock något het :P

Så, det blev en hel dag för oss :) Kan vara skönt, när vi kom hem blev det en promenad med hunden också på nära en timme.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: