Friday, September 05, 2008

Vaddå ändra sig

Min pappa kom hem emellan jobb en stund för ett tag sedan. Han sa att han varit hos vår försäljare på Mercedes-Benz och hade kollat och snackat om en Mercedes ML till mig. Ni anar inte vad arg jag blev, jag berättade för honom att jag minsann inte vill ha någon ML längre, utan en Porsche Cayenne (S Turbo).

Det blev bråk, min pappa sa att jag typ var dum i huvudet, jag har jue hela tiden velat ha en ML och att jag minsann inte får någon Porsche Cayenne. Att vill jag ha den så kan jag köpa den för mina egna pengar (no way in hell). Så min pappa är inte riktigt med på raderna än, men känner man mig väl kommer jag ändå i slutändan få det jag vill :D

Min mamma var tvungen att lägga sig i, först var hon på min sida, men när hon fick reda på att Porsche Cayenne är en jeep och ännu större än ML:en (min pappas ord, vilket INTE stämmer), så bytte hon sida och frågade hur jag skulle betala all den bensinen som den bilen drar. Sen la min pappa till att där är en ny fin B-Class som jag kan få, då blev jag vansinnig och sa att han nog var dum i huvudet, att den bilen är så jävla ful, inte fyrhjulsdriven (han kontrade med att jag kunde få den fyrhjulsdriven) och vill han ha den så kan han köpa den åt sig själv och slutdiskuterat!

Sen gick min pappa...

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Själv är jag glad om bara biljävlen kunde fungera sen fick den vara hur ful som helst. En bil ska enbart förflytta mig från punkt A till punkt B komfortabelt och säkert (dvs aldrig mer utan fyrhjulsdrift). Hur det ser ut skiter jag fullkomligt i. Spec om någon annan skulle vara så dum och betala för kalaset. :)

Anonymous said...

Haha, ja du får stå på kravene dine... ;P

Anonymous said...

"Poor little rich girl, what does she know about misery..."

tessan* said...

Haha, Vicky är det ditt största problem så är jag glad för din skull :P