Saturday, September 27, 2008

Wellness hotell, då solar vi :P

Alpen Hotel ****

Käkade frukost, sen strippade jag ner mig, tog mitt Allmänna psykologi skript och la mig ute på min hotellterrass, asvarmt, stringtrosor och bh, funkar utmärkt att sola i :P

Igår iaf, självklart var vi tvungna att lyckas åka upp i liften med Fetti, just my luck...haha... jaja, gick in i polackerna's bod, tror ni de kunde hitta min akkreditering? haha...fick en tillslut, efter många om och men och en del lustiga samtalsämnen. roliga de där killarna asså..haha..

P: Gifta är bättre.
V: Det är ni som är värst jue!
P: Tro mig jag är bättre :P
V: Ehh, va jue inte så jag mena, nä va fan nu går jag...hehe... Ni är jue störda...haha...

Hittade Jossan vid räcket (nä, hon tänkte inte hoppa :P). Bolthas såg mig och skriker Servas Vicky!, sedan hade han som vanligt lustiga förslag på vad jag kunde stå till tjänst med för laget om jag nu s.k. var den nya Koti. Jag har dock aldrig hört att Koti har masserat någon!..haha.. Bolthas är sjuk! :P

Sen kom "lilla" Felix, han är så söt :) Jag stog dock och underhöll mig med den unga Mietus hela första omgången, för han kom efter att han hade hoppat.

Hann med ett par rundor i polska huset emellan, bl.a. när alla skulle byta om, hmm..var ska man titta? I taket känns skumt..haha... Till finalrundan åkte vi ner. Fotade lite, med betoning på lite.

Felix vann tillslut före Wuff, och efteråt ska jag gratta honom (Felix asså), och det blir världens wierd moment, för både han och jag typ stannar till, jag visste jue inte om jag skulle pussa på honom eller inte. Tillslut valde jag inte, och det blev ännu mer weird, sen var jag tvungen att få tag i Wuff innan han stack, så jag bara lämna Felix och allt blev HELT FEL. Jävla bajs, gillade inte alls mitt beteende mot honom, va fan ska jag bry mig om vad andra tycker om jag pussarpå han eller inte?! Lite arg är jag på mig själv :/ Får fixa det ikväll...

Sen hade vi problem med att hitta boende till Jossan, allt är stängt eller fullt, och klockan var över halv elva på kvällen. Tillslut hitta vi något för en natt i närheten av mitt hotell. Vi stack "hem" var för sig, för att skriva artiklar sedan utgång. Hörbar var nice, Nadja var där, Steffi och Bine fulldecka hemma... Kvart i tre var jag hemma för att nanna så sött.

Nä, nu ska jag ut på balkongen igen, sola och plugga, 'cause I'm a good girl :P

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Efter "Bolthas är sjuk" är texten jätteliten, Vickan! Ser ingenting....

Puss / Andréa

Vicky M said...

går inte att ämdra, jag har försökt :/