Friday, September 05, 2008

Zakopane Sommer GP 2008, part I

Först tänkte jag vänta med att publicera tills jag skrivit klart allt, men vet ni vad? Jag sa jue att jag skulle publicera idag, och nu har även Sonja skrivit ett fint inlägg i sin blogg, så here you go darlings!

ONSDAG:
Bussen från Krakow tog över 3 timmar och jag trodde att jag skulle pissa på mig. Kasia M, Mary och Jossan åkte jag med. Vilka jädrans köer, ni anar inte! När vi kom fram hoppade vi in i 2 taxi och begav oss till vår apartment, very nice, 2 rum för mig och Jossan, ett jävligt fräscht nykaklat badrum och ja, everything we could have wanted egentligen :)

Pizza Hut blev matstället, jag beställde en Ceasar Sallad och Jossan en pizza. Sen gick vi och inhandlade proviant för resten av dagarna, d.v.s. dricka, varma koppen, alkohol och Red Bull..hehe... Innan vi gick hem blev det en sväng om solariet, t.o.m. Jossan la sig en stund, 8 minuter mer exakt..hihihi...

Sen hade vi väldigt lite tid innan Aga skulle hämta oss för en sväng om Paparazzi där vi bl.a. skulle möta upp killarna från Swiss Timing. Vi satte oss där, köpte Banana Busters (som slank ner vääääldiigt fort).

Helt plötsligt står det en blond kille i dörröppningen och glor, jag frågar Aga om hon känner honom, hon säger att nä, hon tänkte att jag kanske kände honom. Helt plötsligt kommer killen fram och jag håller på att
dö av skratt och ursäkter, det var Bine Norcic. Han drog direkt med mig bort till sig för han skulle presentera mig för sin nya assistent (Bine är nu tränare för Turkiet, och ja turkarna har killar som hoppar).

Stod ett tag med de, men tyckte inte det var så snällt att lämna alla vid mitt bord, så jag ursäktade mig och sa att jag var tvungen att gå tillbaka. Runt midnatt var jag och Jossan hemma, min mobil gick dock varm, alla tyckte jag skulle komma till Prestige, Morskie Oko eller var nu folket var. Österrikarna hade också hunnit joina (tränarteamet alltså), men jag propsade på att sova, vilket jag tillslut gjorde...

Sorry, detta får duga för ikväll, torsdagen är också typ färdigskriven men måste redigeras, så ni får väl den plus fredagen imorgon, och vem vet, kanske får ni alla tre dagarna :P

Jag ska kolla på Make me a supermodel (med Tyson Beckford :P) och sedan sova!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: