Monday, October 13, 2008

Alla vägar leder till 3S...hahaha...

Jag vet inte vad jag ska kalla det; Ödet? Faith? Tillfällighet? Det undermedvetna?
Ni undrar säkert vad jag snackar om, jo lägenheten som jag kollade på. En STOR 2:a precis utanför centrum. Möblerad, precis som jag vill ha det (ja, kanske förutom att det inte fanns någon ordentlig klädförvaring, men det är lätt att fixa). Rummet är på 30 kvadrat, köket är tiptopp inrätt med diskmaskin och allt. Lägenheten är ljus och fin, men fan vad jag försöker undvika temat som jag började skriva om =P

Vi sitter iaf i köket, och snackar, om vad jag gör o.s.v. Helt plötsligt flyger det ur killen's mun att han är släkt med 3S! Jag höll på att dö, han är kusin med 3S's mamma (vill inte skriva några namn ifall man blir googlad..hehe...), så det var jue lustigt att jag både kände 3S, hans föräldrar, hans morbror (som även är hans manager). Jag lämnade byggnaden i asgarv, what the F is this? ÄR det så att mitt undermedvetna på något sätt väljer ut just allt som har med 3S att göra? Eller är det ödet som spelar mig ett spratt? Just när jag börjar känna och fundera på att det kanske är dags att släppa taget, så får jag 3S intryckt i mitt liv från alla håll och kanter...

Jossan: "Alla sätt att ta sig in i familjen är bra"

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

K(ristine) A(malie ) said...

Gregor og Vicktoria sitter i et tre... xD

Haha, neida <3

Malin said...

Hur stor var lägenheten?lite roligt sammanträffande

Vicky M said...

ingen aning, men rummet var 30 kvadrat.