Wednesday, October 29, 2008

Ching Chong

haha...Jossan's bil har fått iväg oss på äventyr igen :P Vindrutetorkarna kaputtade sig :P Så vi fick snällt åka iväg till Fasttrack, där hade de överfullt, så en annan verkstad fick vi åka till, där var det ganska lustigt, medan vi väntade på lagningen :P Fick mina Alberto Venturini-stövlar kallade för vapen..haha.. (15 cm klackar :P)

Sedan sket Jossan i sin tyska (som hon redan missat halva av p.g.a. bilen). Blev kina-restaurang istället (Jossan har tjatat sen jag vet inte när...haha...). Och sedan åkte vi till hennes nya rum, för att packa upp. Träffade på en av hennes boenden i bara astajta kalsonger...haha..Vaddå Wesi 2?! :P

Blue Chip ikäll, vad ska ni göra? Fast blir en kort kväll, då jag måste plugga inför ett prov imorgon :/


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Är det 15 på de där klackarna? Shit. Jag knallade omkring i ett par på 14 cm igår, är redigt död idag. Träningsvärk i hela kroppen!

Pussssss

Andréa

Vicky M said...

mmm, I love them! kanlladeomkring i ballerinas idag, och jag har ont i häarna..hahah-..

pusss