Thursday, October 16, 2008

Det här med att glömma

Idag har varit en relativt soft dag med lite, Uni, lite ärrenden o.s.v. Mötte upp Emi Telering (minns ni bråket vi hade?, eller jag skrev kanske aldrig ordentligt om det? Tror dock jag gjorde det, att jag fått nog, och att vår tajta vänskap är över för min del). Vi skulle iaf ses på Telering för att vi har ett kontrakt på mobilabonnemang ihop och vi skulle dela på detta.

Jag har inte kontaktat henne alls under tiden jag varit här och det enda vi SMS:at om är just att vi ska ses för Telering. Så när hon dök upp på Telering, var jag ganska kall, absolut inte otrevlig, men hon kände nog av vibbarna, och jag märkte att hon inte kände sig väl till mods. Hon började dock småprata, och jag menar man är väluppfostrad och svarar, skrattar osv, dock allt med distans, men det är jue svårt när man haft så mycket ihop de senaste två åren.

Det kommer aldrig bli som förr, men jag vet att hon säkerligen hade velat att jag skulle glömma allt. Men som sagt, det viktigaste för mig, speciellt i en tajt vänskap är tillit och lojalitet och har man bränt sina broar på den fronten, så sorry.... Hur kan du någonsin lita på någon som svikit din tillit helt?


Sedan var vi på gymmet, jag hade glömt mina träningskor (hade mina lågklackade Gucci-skor på mig, så de kunde jag inte träna i) vilket i normala fall betyder ingen träning (och jag hade tänkt köra ett kortare styrkepass idag först), men jag hade jue tur att jag på planeringen idag hade Pilates, och där tränar man utan skor, så jag kunde jue vara med :) Jossan skippade klassen dock, och träna på CT:n istället.

Efter Pilates, gick vi ner i omklädningsrummen, ni tror inte att jag glömde min skåpsnyckel uppe i Pilatessalen?

Ja, som sagt en "glömma"-dag idag...

puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Anonymous said...

Vickan, min bh är från Wanderbra! Jag använder uteslutande deras bh:ar ,tycker de lyfter grymt!

LOVE YOUUUU

Megus said...

Vik, dlaczego nie odpisujesz na e-meil? ja taki ładny list ci wysłałam a ty nic

Anonymous said...

Älskar dina långa inlägg, ÄNNU fler såna, tack!

Andréa

Malin said...

hallå är det inte dags att skriva lite nu?!

Vicky M said...

ahh, nice :)

--------------------
gdzie mi maila napisalas? 2 dni nie mialam neta :/

---------------------------

haft problem med internetuppkoppling, eller rättare sagt, inte haft någon.