Sunday, October 26, 2008

För snygg för mig

Internetstrul igen, därför det blir lite glest med inlägg ibland :/ Inte så mycket att göra åt då jag inte kommer åt nätet :(

Vi hade Native Beat Party Bini's igår, 5 DJ's, och en hel del folk. House-minimal-Trance musik, och jag tyckte det var så jävla bra beat (Jossan var mindre impad; va fan jag har fått stå och lyssna på denna förfärliga dunka dunka skit hela kvällen. När jag svarade "Jag tycker musiken har varit grym" så kollade hon på mig som om jag var ett UFO..haha...) att jobba till, typ man höll igång och dansade bakom baren hela tiden :)

En av DJ:sen ställde sig vid baren, så kommer jag dit, han bara "Nä, jag vill inte beställa av dig, jag vill beställa av henne *pekar på Eva*". Jag bara tänkte, tack för den, men då tillägger han "Du är för snygg för mig". Hahaha..jag trodde jag skulle dö, när jag började skratta, vad skulle jag liksom göra? "Nä, ärligt, du är för snygg!"...haha...lustig kille det där ;)

Sen hade jag en annan på mig, som skulle ställa sig bakom baren hela tiden (vilket gör mig vansinnig), han hade bl.a. sagt till Jossan att jag verkade blyg (vaddå realitetsförnekelse, jag försökte vara dryg och skita i honom bara). Vet inte hur han kunde tycka att hans replik "Du får säker ständigt många komplimanger av gästerna här" och jag svarade "Ja, så är det" till att jag skulle vara blyg, men som sagt förnekelse :P Sen en av de unga killarna som typ alltid är där, ja, han och Flo tyckte det var skitkul att han skulle slänga pengar innanför min tröja, och de tyckte det var skitlustig när jag fick gräva i BH:n efter de...haha...

Han hade även en söt kompis med sig, honom shot:ade jag Absolut Raspberry med :D Han var något skärrad av vad hans kompis höll på med, han var nog rädd att jag skulle smälla till honom eller nåt..haha.. Men ibland får man bjuda på sig lite, jag menar det var jue ingen gammal gubbe heller ;)

Nu ska vi till gymmet!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: