Tuesday, October 21, 2008

Iced Coffee Latte Vanilla

Jossan har varit på egna äventyr, kollat på lägenhet :P Jag fixade min brutna nagel, men glömde mobilen hemma, så hur skulle nu jag och Jossan mötas?

Jag tänkte gå och möta henne, men det fanns jue två vägar hon kunde ta, jag valde den ena. Vilket visade sig vara fel, så jag gick och köpte en islatte, och på vägen tillbaka till bilen, så dyker Jossan upp "Det fanns två ställen du kunde vara på; först kollade jag skoaffären, inte där, då kunde du bara vara och köpa islatte"...haha..ganska kul hur folk känner en, för jag tänkte själv exakt på de två ställena..hihi... Fast valde då kaffet, den junkie som jag är :P

Sedan gav vi plasma, jag pluggade på min social 2 psykologi. Därefter softade vi på Baguette's uteservering i solen, medan jag skrev min ryskläxa.

Ikväll är det Hofgarten för fulla muggar (betoning på fulla, eller ska vi säga att de kommer vara tomma? :P).


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Du ska bo hos mig i vinter! I nya lyan! När jag fixar den, haha. Men you are gonna love it!!!!!!!

Pussssssss

Andréa

Vicky M said...

yeahyeah yeah