Thursday, October 16, 2008

Inget The Hills utan LC!


"It's coming to a point where I love this show so much, but I'm ready to kind of walk away. I've been doing it for five years now. Five years on TV is a really, really long time." - Lauren Conrad on The Hills.

NEJ NEJ NEJ! Lauren ÄR The Hills. Kan ni tänka er The Hills utan LC? Nu är det jue så att LC är min favvo i serien, och jag bara typ älskar henne i vanliga fall också, men iaf. Tycker ni att the Hills skulle vara the Hills utan LC? Vem är er favorit förresten?

Whitney
får jue en egen spin-off serie nu, The City, då hon har flyttat till New York för jobb. Den ska också bli intressant att se, då man egentligen inte har fått se så mycket av Whitney i just the Hills (förutom när hon och Lauren var i Paris). Whitney ska även komma ut med en egen klädlinje (precis om Lauren har gjort).

Stackars LC iaf, nu mister hon ännu en vän (fast att hon och Heidi inte är vänner mer är jag glad över, jag hatar Heidi).
Whitney and I have opposite styles. They're different styles, different lines, and different price points.

I'm so proud of her for this next show. I think that in 'The Hills,' she never really let them film her personal life... She hasn't really experienced the whole 'put your personal life on TV' thing.

Ja, jag hoppas iaf att LC stannar, och gör hon inte det, så tycker jag iaf tt hon också ska få en spin-off serie, All About Lauren liksom :D
Just nu har hon iaf haft fullt upp med sin kollektion, som hon visade p
å Los Angeles fashion week, som just nu pågår.
I'll be stressed up until it's done.The whole show I wanted to do really girly -- I wanted to have fun with it.
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article3550364.ab

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: