Thursday, October 23, 2008

Just cruisin'

Soft dag asså :) Kvällen igår var också soft, 2 Bailey's Pina Colada's för min del :) Tidig kväll. Var snäll och SMS:ade Emi, hon skickade tillbaka ett poetiskt SMS, som Jossan kommenterade: "'Ja, asså till min pojkvän hade jag kunnat skicka något sådant". Jag väntar fortfarande på en ursäkt från hennes sida (Emi's asså, inte Jossan's :P), dock utan att jag själv ska behöva säga något. Men jag vet att folk har väldigt svårt för att få ut en ursäkt, att bli sårbara...

Ja, iaf vi kollade på rum, mer som studenthem, men alldeles perfekt för Jossan som ska hem efter denna terminen, så hon tänker ta ett :)

Själv ska jag kolla på ett rum till idag, sedan ett på måndag.

Lunchade gjorde vi på Krahvogel, hönrisotto med grönsaker och sallad.

Sedan strossa lite i Rathausgallerien, handlade bl.a lite doftljus på Müller, sedan iväg på BIPA, tvättmedel...MÅSTE TVÄTTA! Sen en islatte för min del (ja, är man så är man ;P). Sen postärrenden, in på bokhandeln, blev ett par böcker, bl.a. en cd-bok på tyska av Håkan Nesser :P

Ja, sedan satt vi i solen på Inn (floden), jag gjorde min ryskläxa (har ryska alldeles strax).

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Vi satt nog inte PÅ Inn utan vid INN ;). Om du lär mig tyska lär jag dig svenska :D

Vicky M said...

hahahaha..who need svenska :p vi satt på inn för vi satt på de dära stengrejsen :P