Thursday, October 30, 2008

Letandet fortsätter

Blue Chip som sagt igår, eva dö till slut inte upp, men men... Träffade på Steve - TRECKSAU ;) Drack Bailey's Pina Colada, kollade in Lukas (som tydligen fortfarande är ihop med sin tjej, Jossan såg de pussa på varandra, fast det var bakom ryggen på mig, så det man inte har sett har inte hänt ;P).

Imorse gick jag upp kl. 8 för att plugga, hade nämligen pluggat på helt fel skript *great*. kl. 11 kollade jag på ett rum, men helt fel för mig. Ikväll skla jag kolla på ett till. Har tänkt ge det fram till måndag (över helgen kommer det jue ut en del annonser), annars finns det ett rum som jag kan ta hos Jossan, som sista utväg.

Nä, nu måste jag plugga lite till, tenta om en dryg halvtimme, hoppas bara jag får göra den...*håller tummarna*

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: