Thursday, October 30, 2008

The love guru

Lite lustigt att både jag och Andréa är på lägenhetsjakt båda två samtidigt, jag undrar om vi inte hetsar varandra lite..hihi... Gör vi det gumman? :P

I december är det bestämt att vi ska träffas, skit samma om jorden går under VI SKA!

Kollade på ett rum ikväll, asnice, och nice:iga killar..hrhrhr... We'll see, we'll see :D
Försöker just nu guida Andréa i hennes kärleksliv (läs sex :P). Ger henne bra tips för att hon ska få till det med en young ass..hihihi... Måste dock jobba på det lite till då Fröken Lukic verkar ha blivit lite pryd och blyg helt plötsligt...hrhr...
nä, nu ska jag bege mig hemmåt (är hos Jossan nu). Vet inte om jag kommer ha något internet, annars hörs vi imorgon.

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Jag tror bestämt att vi hetsar varandra - men det är ju bra om det gör att vi presterar bättre och tillslut hittar drömlägenheten, i Sthlm resp. Innsbruck.

PS. Snälla rara.... Du måste skicka mig din adress i innsbruck. Skicka på min tele: 0733 90 78 58. Jag har något fiiiint till en liten fiiin flicka i Innsbruck ;)

Pussssss

/ Andréa