Tuesday, October 28, 2008

Matchar ni era underkläder?

Som sagt har jag varit på en liten shopping-spree idag, bl.a. blivit medlem på Douglas, köpt Kaytan's födelsedagspresent (eller ja, en del av den), sedan ville jag jue ha Lee Stafford's anti-rök hårspray (som jag skrev om tidigare att Andréa hade tipsat om), men de hade den inte, fick istället Douglas egna neutraliseringsspray (omdöme kommer när jag använt den). Letade även efter Clarin's Normalizing Night Gel, men utan resultat tyvärr :(

Fanns ett jättesött sovlinne (underkläderslinne, you name it)Issima (underklädesbutik), och jag ville lugnt köpa det, men det fanns ingen matchande underdel som jag gillade. Ja, det fanns i samma gröna färg, men ej material, utan hotpantsen som fanns hörde till en BH. Vilket tillslut resulterade i att jag ej köpte detta. Jag kan inte köpa sovunderkläder om det inte finns matchande underdelar till. Hur är ni?

Vad som är lite roligt är att jag t.ex. när jag köper underkläder som string, hotpants eller bh:ar, då köpter jag aldrig matchande set, det skiter jag i. Har typ aldrig samma färg på mina string som på min bh (ja, förutom när jag går ut då då, blir svart, hudfärgat eller vitt, så kul är jag :P). Som idag creame-färgade Victoria's Secret-boxers och en hudfärgad Calvin Klein-bh.

Var står ni i denna frågan?


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: