Monday, October 27, 2008

Ändrade planer

Allt blir inte alltid som man tänkt sig. Vi har jue inte fått vår lägenhet :( Jag hoppas jue dock som jag skrivit innan att jag får den förr eller senare :)

Utan lägenhet betyder det att jag inte har någon plats för mina parents och min moster+ hennes man inför jul. För min familj finns inte möjligheten att inte fira jul ihop. Så jag har snällt precis fått boka flyg på Lufthansa's hemsida för flygresa hem över jul.

Never flyga med SAS (bara så ni vet, jag hatar SAS!)

München (MUC) nach Kopenhagen (CPH): Abflug Fr 12 Dez - Rückflug Sa 27 Dez

Datum Von nach Flug Dauer Klasse
Fr 12 Dez 13:05München 14:40 Kopenhagen LH6052 1h35 Business ( W )
Sa 27 Dez 12:55Kopenhagen 14:45 München LH3083 1h50 Business ( W )

Sen blir jag lite smått förbannadkillen som har tagit mitt rum, för han strular runt med en massa saker.
Ska kanske plugga lite innan jag sticker iväg och kollar på rummet.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: