Wednesday, October 15, 2008

Ännu ett kreditkort :/

Har varit på banken och fixat ett österrikiskt kreditkort, mer exakt ett VISA (föredrog det framför Mastercard), inte för att jag själv redan tycker att mitt svenska AmEx och VISA Electron, tillsammans med ett österrikiskt bankkort räcker, nä, för här behöver jag ha ett kreditkort som täckning, så att jag t.ex. får roaming i utlandet med min mobil :/ Ja, och såklart måste kreditkortet vara österrikiskt....

På tal om min nya finfina mobil, så tappa jag den i marken igår...inte så smart, men som tur hann jag dämpa fallet med foten, och den landade med baksidan ner, så syns inte mycket *puuH*. Ändå störigt. Min mams ringde idag, snackade med henne i ca 20 minuter, och förvånandsvärt nog, så klagade hon inte på mina boendeplaner :D

Nä, nu ska jag iväg på tyskundervisning med Jossan och spana in henens medstudenter :P Speciellt en...hrhr...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Nämen, har jossan snygga medstudenter? räkna med mig på ett hörn, om ni hittar nån lång, ståtlig, mörkhårig grabb, hihihihihi

pussss

Andréa

Vicky M said...

hn varblond fick jag reda på, men självklart var han inte där idag! =/