Thursday, October 09, 2008

PINSAMT!

Well, vi behöver inte sticka under stol med att jag gillar Victoria Beckham och tycker verkligen att hon är en modeikon och bara så sjukt snygg i typ allt. Grym stilkänsla helt enkelt!

Så när jag läste artikeln på Aftonbladet ville jag bara skratta. Mischa Barton, som ser ut som fan och inte har någon jävla känsla för stil enligt mitt tycke (tycker helt enkelt att hon klär sig för jävligt), har gått och sagt att Victoria inte har någon känsla för stil!!! Jag menar OK, om det hade kommit från någon som vet vad de snackar om, men jävla Misha?!
Jag ser inte Posh som en speciellt stilsäker person. Jag tycker inte att hon klär sig speciellt trendigt. Jag tycker inte att hon är en bra förebild på brittiskt mode över huvud taget. Jag klär mig inte för någon annan och jag tror att anledningen till att folk gillar min stil är för att jag gör min egen grej, säger Barton enligt Female First.
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article3493053.ab


Vad tycker ni? Misha eller Posh?

puSS,
xXxVickanxXx

6 comments:

Anonymous said...

Haha det ska bli! Så fort min egna kära data (hmm, jag råkade visst trycka lite mycket på den...) behagar bli frisk igen :D

K(ristine) A(malie ) said...

Vel, skal si meg enig i at Mischa har bommet enkelte ganger :P Men altså mote blir som kunst: Hva er egentlig god kunst? Det er så forskjellig fra person til person. Men for all del, Fru Beckham kler seg pent ;)

Anonymous said...

Mischa tycker jag mer om.Har lite svårt för victorias stil.Oftast klär hon sig rätt bra men det blir lite white trash då&då och det drar ner henne.
Mischa däremot klär sig mer ungomligt,modemedvetet och har en bättre stilkänsla.

Anonymous said...

Om det är en person jag får lov att spöa upp, utan att åka dit, så är det utan tveka Mischa Barton. She uugly man. Dessutom väldigt irriterande.

Andréa

Tasja said...

Äh va fan båda är fula som stryk ;)
Jossan har talat! Som helst går omkring i fotbollströjor.

Vicky M said...

jag älskar Victoria's sidesteps mot annorlunda, typ då som folk kallade henne alien. Mischa däremot, nä, stilkänsla ser iaf inte jag där.