Saturday, October 25, 2008

Röklukt försvinn!

Jag vet inte hur det är med er rökare, men jag som ikke-rökare tycker att det inte finns något äckligare än när mitt hår stinker rök eter en partykväll, barrunda, café-runda eller ja you name it.

Jag har en kompis som är så extrem att hon alltid när hon kommer hem, vare sig kl. är 5 på morgonen eller 5 på dagen så hoppar hon in i duschen och tvättar håret. Jag är inte riktigt lika extrem, jag brukar spraya parfym, hårprodukter eller vad fan som helst i det (oftast dock Tigi Bed Heads Health Goddess, då den tillför lite näring till håret) för att minimera stanken under min sovtid.

Bloggarna jag läser har ni nere till höger, Andréa är en av dessa, och idag tipsade hon om en hårprodukt som jag tänker tipsa er vidare om; Lee Stafford Partying and Smoking Nights Out. Den ska eliminera stanken av röklukt efter en partykväll. Nu har jag jue inte provat den själv, men såhär skriver Andréa;
Den eliminerar de övriga dofterna (om nu cigglukt är en doft) och låter håret behålla den ljuvliga doften från schampot och balsam och i flera dagar.
Förövrigt har Andréa idag tipsat om hur man får snygga stora lockar i sitt hår, så kolla in hennes blogg :)

Tänker sticka till Douglas och se om jag hittar produkten, kunde dock inte hitta den på nätet :(


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Ja, visst är det vidrigt med röklukt som sätter sig i både hår & kläder?? BLÄ!! Tack för tipset
;-)