Thursday, October 09, 2008

Strul strul

Har varit en nagot strulig dag. Först var vi för manga pa föreläsningen. Sedan skulle jag möta upp killen som ska ha mitt rum, tog oss över 30 min att lokalisera varandra (han har inte sa bra koll pa hauptuni, da hann studerar sport). Sen aker jag hem, ja da berättar Jossan att varken tv- eller internetupopkoppligen funkar (strul fran företaget) och när vi akte hemifran sa funkade det fortfarande inte. Sedan brakar Wesi och Andy .

Nu sitter vi pa Uni, jag har haft min första ryskundervisning, oh my God säger jag bara, alla dessa jävla bokstäver som ser olika ut i skrivstil och i trckt stil och sedan ser vissa ut som svenska menuttalas helt annorlunda...haha.. ja, blir en del jobb jada!!

Nä, nu ska vi till gymmet, sen far vi hoppas att uppkopplingen där hemma funkar när vi kommer hem.


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Unknown said...

If you need help, you know ;-P I can still read it :P

Vicky M said...

thanks baby :*

Unknown said...

prego ;-)