Saturday, October 04, 2008

uh uh uh

Yes, vi är i Liberec. värsta kaoset vid incheckningen. Kvalet var i morse, Mascht vann igen. Gårdagsnatten var intressant..haha.. Dagen's vill jag inte ens tänka på. What should be will be.... End of the story.

Jag sitter och funderar på om jag sumpade MacKenzie's hoppning idag, träffa honom innan frukosten och sa att han skule kvala. Ted sa direkt i backen till mig att, nu kommer han hoppa långt uppe på kulen...sagt och gjort, 2km/h söligare än Stefan och okvalad och nu får jag "skit" av Ted. *whoops*. Ja, alltså allt i positiv bemärkelse asså. ska skälla på MacKenzie, att pga att han inte kvala så får jag skit av hans tränare nu..haha..

Schlieri vann igår i Klingenthal, så nu leder han den sammanlagda igen :D Sista tävlingen idag och den ska han fan vinna :D

Avslutningsvis mitt horoskop för imorgon, d.v.s. efter midnatt, inget att skratta åt, jag tycker inte alls att det är lustigt...

Dear Vicktoria,
Here is your horoscope
for Sunday, October 5:


It's a good time for taking risks with money or emotions. You aren't able to control yourself anyway typically, so you may as well go all-in! It might not pay off, but the ride is worth the admission price!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: