Wednesday, October 15, 2008

Vad använder ni för kondomer?


Och när mina föräldrar har läst rubriken (och sett första bilden), så tänker de nog på att de kanske inte skulle ha gett ut min bloggadress till vänner och bekanta för att följa mitt liv (vilket de iofs önskar fler gånger, som t.ex. när jag skrver om hur mycket jag dricker elelr har foton med alkohol i handen...)...haha... Well, as I told my parents, if you don't like what you read, then don't read it! Take it or leave it ;)

Tänkte ta upp denna viktiga fråga..Nä, jag bara skojjar, tar bara upp den för att Marc Jacobs har nu kommit ut med egna kondomer, ni vet designern Marc Jacobs?! (vissa kan behöva lite reality och mode update ibland, men ni är välkomna ni också =D).

Och vet ni vad det sjukaste är?
Det finns redan replikor som sägs ha varit till salu på Ebay! How sick is that?! Jag menar replikor av kondomer?




Meningarna är skillda om med eller utan, men faktan kvarstår att det är mer safe med, sen om man alltid följer det man skriver...ja det är en annan historia...
Undrar om det blir lika poppis med märkeskondomer nu, som med IT-väskor? Kommer de andra designerna att följa i samma spår? Vad tror ni?

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

K(ristine) A(malie ) said...

Sex med stil, ikke dumt! ^^