Thursday, October 23, 2008

Vattenläcka

Hey hopp! Guess what vi kom hem (ja, hotellrummet) till? VATTENLÄCKA! Så vi har torkat golv, och nu ska vi bevaka vad som händer (just nu kommer det iaf mer och mer vatten, men jag Johanna, som hoppas på att eftersom hon stängde av värmen, så klarar det sig till imorgon, så hon slipper betala kvällstaxa).

Vårt rum ser lite lustigt ut med en stor garderob mitt i nu..hehe.. (ja, vi fick flytta den asså).

Två rum har vi kollat på, det ena var relativt stort och låg väldigt bra, badrum och kök var dock inte super, plus att de rökte i hela lägenheten, något jag ej skulle fixat :/ Den andra varni ett nybygge, asfint med balkong och fräscht och nytt, men jag tycker att det ligger lite långt :/ Men fint var det, så kanske :) Tjejen var också nice :)

Nu ska jag checka läckan igen :P

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Oh shit!!!!!

/ Andréa

K(ristine) A(malie ) said...

Oi, nesten litt Titanic det der :S