Tuesday, November 04, 2008

Damn I'm good :D

Missat två lektioner med ryska, och idag kände jag mig ändå som jag typ inte missat något plus att jag var mycket bättre än många :D

Annars då? Ja, lämnat plasma, köpt min islatte *mums*, käkat räkor på Krahvogel :D Fixat mina naglar, pluggat ryska. Sen var jag dock så himla slut, så skippade biologiska psykologin :/ Åkte till Mercur och köpte färdigskuren vattenmelon i bitar (ja det är dyrarer, men är man lat så är man). Köpt sista delen av Kaytan's födelsedagspresent, hope you like it babe :***

Träningsvärken i rumpan ökas dock på..hihi....

Sedan har jag slappat hemma med ett avsnitt av Paris Hilton's New BFF och filmen Nanny's Diaries med bl.a Scarlett Johansson. En ganska gullig film, men inte speciellt bra dock enligt mitt tycke. Den åkte i papperskorgen så fort jag sett den (på datorn asså).

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: