Tuesday, November 11, 2008

"Det är inte dina lösningar"

GAAAAH! Jag skrev jue om min natt med statistiken och att jag skickat iväg mina lösningar idag till läraren. Vet ni vad jag får för svar?

Att det inte är mina lösningar, att det är någons Veronica Müller och att hon redan skickat in de i februari. Sedan får jag bifogat ett nytt övningsblad som jag ska göra istället!!

Snacka om att jag blev ARG! OK, jag ska inte säga att jag är emot fusk, d.v.s. skriva av varann etc, men dessa övningarna har jag fått skickade av honom till mig, och jag har fanimej suttit dryga 3 timmar inatt och gjort skiten, så han ska fan inte komma och säga att det INTE ÄR MINA LÖSNINGAR!

Smart som jag är slänger jag aldrig mail (viktiga lärarmail), så jag skrev ett något upprört mail tillbaka om min natt med statistiken och att det minsann är MINA LÖSNINGAR
och bifogade även hans gamla mail till mig där han just skickat detta övningsblad till mig. Får väl se vad han svarar, i värsta fall får jag göra allt all over again... FUCK THIS SHIT!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: