Saturday, November 08, 2008

Do Jossan have a thing for Schlieri??? :S

Måste säga att jag fick en smärre chock igår hemma hos Jossan. Hon var på toa och jag sprang runt i hennes rum då jag var duktigt pinknödig jag med, och så kolla jag på ena väggen och där bland hennes fotbollsspelare hänger SCHLIERI, jag var tvungen att kolla en extra gång, kanske hade jag sett fel (nästan en hel flaska prossecco hade jag jue druckit), men icke, en bild på Schlieri, i mitten, bland, Thorsten Frings, Bastian Schweinsteiger och Podolski. What the fuck is that? Tilläggas kan att Jossan ej har tagit bilden på 3S, för det hade kanske (eller inte) varit mer förståeligt.
on Jossan's wall in her room
Så nu förväntar jag mig ett svars-blogginlägg....
Vad tror ni om det hela? Har Jossan the hots för 3S?

puSS,
xXxVickanxXx

9 comments:

Tasja said...

Hahaha nääääää, men jag gillar bilden. Det där är väggen för coola bilder bara. Som du kanske noterade så fanns inte Clemens, Per och Lacky där :D

Vicky M said...

ja jag noterade att SCHLIERI fanns där. ihop med två fotbollare.

Tasja said...

Tre fotbollsspelare!

1. Lukas Podolski
2. Bastian Schweinsteiger
3. Torsten Frings

Vicky M said...

jajaja...skit samma :D

Anonymous said...

Nej vad kul! :D Då måste vi verkligen ses :) Säg till när du vet mer exakt vilka dagar det blir, så ska jag se till att vara ledig då :D

K(ristine) A(malie ) said...

Om hun så hadde hatt det... Can you blame her? ;)

Vicky M said...

he is not for her :D so yes i could =D

Malin said...

Du har fått konkurrens Vickan;)

Vicky M said...

haha..jo, som om det inte redan finns tillräckligt många brudar som skulle göra allt för honom ;P