Tuesday, November 18, 2008

Ett födelsedagsbarn behöver sin skönhetssömn :P

Idag fyller JAG år :D

Fick snällt sätta mobilen på ljudlös någon gång i morse, d.v.s. efter att min pappa hade ringt mig (han tycker om att väcka mig :P). SMS:en har strömmat in, tack tack :)

Den första som grattade mig var dock Vincent, något jag blev riktigt förvånad över, därefter kom Artl (som förra året var tredje personen som grattade mig) och så FETTI (ja, han var den första förra året, då jag spenderade min födelsedag med honom, Thomi och Emi på Irish Pub). Sen under natten strömmade SMS:en också in :P

Fick dock sötaste offline meddelandet av C idag:
Christopher sendete 18.11.2008 01:27:
Grattis
Christopher sendete 18.11.2008 01:28:
Vet inte hur man skickar blommor till innsbruck, sry
Sen så dödade Eggi mig på Facebook:
Där han avslutar sitt mail till mig "Hur gammal blir du då?"
Han skulle kommit på mitt party, men landslaget flyger ner till Lillehammer redan på lördag tyvärr :( Och ja, jag svarade på hans fråga, likaså som jag svarar på den här Jag blir 23 idag,men egentligen 17 *internt*. Så nu lär alla som hitintills inte vetat exakt hur gammal jag är få reda på detta på lördag. Undrar vad 3S kommer tycka om att jag bjudit typ alla utom honom till mitt party...

Nä, nu måste jag klä på mig, vi ska till IKEA och möta upp Carina för att köpa en madrass :)
to me...

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

K(ristine) A(malie ) said...

Happy birthday! :)

Anonymous said...

Grattis hu'n! :D Hähä, enligt Falsterbo (mina då...) mått mätt har du just blivit myndig då xD

Vicky M said...

tackar så mycket tjejer! :**