Monday, November 17, 2008

Ett positivt och ett negativt besked

Det positiva är att killarna från lägenheten som jag kollade på förra veckan hörde av sig idag och sa att jag fick rummet om jag ville :) 1:a december ska jag flytta dit :)

Det negativa beskedet är att mitt födelsedagsparty troligtvis inte kommer bli som jag vill :( Pratade med Johanna idag och det verkar tyvärr som om wellness-avdelningen där jag ville ha mitt party kommer att börjas byggas om under denna veckan :( Hon ska dock höra av sig idag om det inte skulle bli så, men mitt hopp är tyvärr lite gone :( Partyt kommer därför att hållas nere i köket här, som tur är, så är det ett stort kök :)

lite besviken är jag jue, ville jue ha ett special party, men men..man kan jue inte få allt här i världen (tyvärr).


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Önskar jag kunde vara med på partyt. Är säker på att det kommer bli grymt var det än blir. Sedan ser jag faktiskt fram emot vårt egna party när du kommer upp till hufvudstaden. Har lite härliga planer för när du kommer, baby!

Pussssss

Andréa