Sunday, November 09, 2008

Fight Out, Lasagne & Canielloni och UNO :D

Gymklassen var grymt skön, det är nog min favvo-klass på hela veckan, man får ta i som fan och svetten bara rinner, musiken är asbra och adrenalinet pumpar :)

Efteråt stack vi till M-Preis för att köpa lasagne, blev även spinat canielloni. Jossan hoppade in i duschen medan jag gick ner i köket där hennes finske granne, Juho, redan var.
J: Så blev det någon utgång i förrigår?
V: Nä, jag åkte hem och sov.
J: SJÄLV?!

Gud, vad taskigt, killen känner mig knappt och fäller redan sådana kommentarer...haha.. Sen skrattade han åt mina matlagningskunskaper (iaf de jag visade upp, för jag kan faktisktlaga mat).
V: *stoppade in lasagnen och caniellonin i ugnen ca 10 minuter sedan* Va fan det är jue inte varmt?!
J: Hahaha..du kanske ska sätta på ugnen och inte bara tända lampan...hahaha...
V: Men va fan, jag trodde jue det var varmluftssymbolen!

Till slut fick vi vår mat, jag och Jossan, underhöll mig med Juho tills hon kom ner, det var ganska kul :P Han fick mig faktiskt på idéen att jag ska börja plugga anglistik fr.o.m. nästa termin vid sidan av psykologin (min engelska blir jue bara så dålig här :/) Han visade sig dock senare inte ha så himla bra matlagnings-skills han heller :P Eller ja, iaf visade han sig vara blond han med *LoL*.

Jag & Jossan underhöll oss med att spela UNO också, hon vann en gång och jag en gång :)


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: