Wednesday, November 05, 2008

Fiiiireeee - updated with videoblogg

Believe it or not, men hittade en fin lapp på min dörr, om att vi inte ska glömma att stänga av spisen för att det nästan brann idag, när jag kom hem. Går in i rummet och det luktar rök. Vet inte hur, men den plattan längst bort hade tydligen varit på och på den låg en plastpåse med varma koppen i. Skumt hela situationen, för jag använder aldrig den plattan :S Kan dock ha varit så att när jag gick hemifrån med min gymbag och handväska att kanske den fastnat och råkat slå på spisen?

Jaja, som tur hände ingenting. BBP:n på gymmet idag då? Sjukt bra klass med Lisi, mycket mage (my fav) ganska mycket ben och knappt någon rumpa, kunde liksom inte vara bättre :) Så sjukt varmt bara så man svettas jue som attan (klockan är nu strax över 20 och det är fortfarande 19 grader ute).

Blev jue en hel del promenderande idag med Jossan *nice*. Ska fota det jag köpt, så ska ni få ett till inlägg strax :)


Vi och shoppingkassarna

Innsbruck

Utanför Uni, vid Inn

Vid Inn --- Vet ej vad som hände med Jossan's hår på denna bild..haha..


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

VI????? DU möjligen. Jag är helt oskyldig, flyttade för en vecka sedan ju......

Först översvämning sen brand. Jaja det händer ju en del i alla fall ;)

Vicky M said...

hehe..ja, det sto vi, för det var Bianca so hade skrivit och hon har ingen aning om att du flyttat..hehehe...