Wednesday, November 05, 2008

Halvvägs

Dagen är halvvägs kommen. Typ. Rummet har jag kollat pa och det var helt super, tjejen ska höra av sig pa fredag. Jag tar jue hellre detta än det jag kollade pa i mandags, so we'll see.

Jossan mötte upp mig vid Rathaus Gallerien, sen började vid strossa i stan, i affärer, och det vet ni jue hur det gar när det gäller mig... Snart började jag klaga pa att jag behöver skaffa mig en pojkvän som kan bära mina kassar, endast därför ;)

Mer om inköpen far ni dock reda pa ikväll :) Fotat har jag ocksa gjort, Innsbruck är vackert, speciellt nu, en bra bit in i november och det är över 20 grader varmt och sol idag=jag har alldeles för mycket kläder (folk springer runt i t-shirt*överdrivet*, men mitt linne, tröja och jacka pa detta är too much).

Bankärrendet är ocksa löst, och en lunch pa Mamma Mia, spagetti carbonnara, liten portion, gott absolut, men at inte ens halva, sa bad faktiskt om en doggybag :P

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: